Polityka zwrotów i reklamacji

Zwroty i reklamacje umożliwiamy do 30 dni od daty otrzymania kolażu. Jeśli od zakupu minęło 30 dni, nie możemy zaoferować pełnego zwrotu ani wymiany.

Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być również w oryginalnym opakowaniu.

Aby dokonać zwrotu, potrzebujemy paragonu lub dowodu zakupu.

Istnieją pewne sytuacje, w których przyznawane są tylko częściowe zwroty:

Każdy przedmiot, który nie jest w oryginalnym stanie, jest uszkodzony lub brakuje części z przyczyn nie związanych z naszym błędem.

Zwroty

Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu.

Jeśli zwrot zostanie zaakceptowany, pieniądze zwrócimy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia.

Spóźnione lub brakujące zwroty

Jeśli jeszcze nie otrzymałeś zwrotu, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.

Jeśli po wykonaniu tych czynności nadal nie otrzymałeś zwrotu, skontaktuj się z nami pod adresem shop@queenman.pl

Wyprzedaż przedmiotów

Zwrotowi podlegają tylko produkty o normalnej cenie. Przedmioty z wyprzedaży nie podlegają zwrotowi.

Dostawa i zwroty

Aby zwrócić produkt, należy wysłać go na adres:

Smart Realty
ul. Rynek Główny 28
31-010 Kraków

Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi.

W zależności od miejsca zamieszkania, czas potrzebny na dotarcie do Ciebie wymienianego produktu może być różny.

Jeśli zwracasz droższe produkty, możesz rozważyć skorzystanie z usługi śledzenia przesyłki lub wykupienie ubezpieczenia wysyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy zwrócony przedmiot.

Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z nami pod adresem shop@queenman.pl jeśli masz pytania dotyczące zwrotów i reklamacji.